Годишен извештај за Систем 48: Преглед на пријавите и постигнувањата во 2024 година

Годишен извештај за Систем 48: Преглед на пријавите и постигнувањата во 2024 година

Почитувани,

Со осебна благодарност сакаме да истакнеме дека Системот 48 повторно функционира на ниво  како што очекуваме,со зголемен број на пријави од граѓаните.Ние како тим ,посветено ги процесираме овие пријави и ги проследуваме до надлежните служби,со цел истите да бидат решани во најкраток можен рок.Со оваа ви го проследуваме годишниот извештај за Систем 48 во кој се содржани сите анализи и постигнувања поврзани со неговото функционирање.Извештајот ја отсликува посветеноста на тимот и успешната соработка со надлежните служби,со цел навремено и ефикасно решавање на пријавите на граѓаните.

Во периодот  Јануари – Декември 2024 год.,  во Систем 48 имаме пријавено вкупно 1191 пријави, од кои решени и одговорени се 1119 пријави. Останатите 72 се проследени до надлежните служби и се пријави  во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа . Најголем број од пријавите доставени до Систем 48,најмногу пријави  се од областа на улично осветлување -853, од областа на собирање смет -149, водовод и канализација -99,паркови и зеленило -65 , улици,патишта и тротоари –25 . Со овој извештај  би сакале уште еднаш да апелираме до граѓаните за навремено пријавување на пријавите на бесплатниот телефонски број 080014848 и на моб.тел.076/484-848, за да можеме навремено да интервенираме и вооедно да ги решаваме пријавите доставени до Систем 48. Истовремено им благодариме на сите граѓани на Општина Струмица за користење на Систем 48.

Со почит,
Систем 48.