Во минатата 2018 година преку општинскиот сервис за пријавување на комунални проблеми „Систем 48“ биле решени 1.203 проблеми од вкупно пријавените 1.428. Останатите 225 се проследени до надлежните служби и се во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа. Најголем број од пријавите доставени до „Систем 48“ се од областа на уличното осветлување 694, од областа на собирање смет 183, водовод и канализација 162, паркови и зеленило 138, општински инспекциски служби 13 и исто толку за улици, патишта и тротоари. Целта на општинскиот сервис „Систем 48“ е зголемување на транспарентноста на јавно достапните услуги кои ги нуди општина Струмица, подобрување на нивниот квалитет и професионално решавање на пријавените проблеми.